Címlap Mail Linkek Pontverseny
 
  + Larger Font | - Smaller Font 

 

Hozzáadás..

 

Kedvencekhez

  Nyitólap
  Nyomtatás
Címlap » The End 21074    
Legfrissebb hírek ..
  The End 21074


1 Pont ennyi hiányzott a Budapest Rallye előtt Balázs Öcsi Pelyhe György Lada triónak hogy 2005 bajnoki címük után ismét bezsebeljék ezt a címet.

Balázs Öcsi:
Nagyon sokat foglalkoztunk az autóval, a Veszprémi futam után. Szinte az egész futóművet ki kellett cserélni. Pályabejárásra nem sok időnk maradt. Gyurma nem tudott kijönni Zagyvarónára, ott Balogh János segített ki. Ezen a futamon egy teljesen új típusú abroncsmárkát, a Kumho-t szerettünk volna kipróbálni és tesztelni.

Prológon a nézőknek autóztunk a szokásos utcai abroncsokkal minél többet keresztbe. Az első szakaszt megnyertük, majd következett a szorospataki gyors ahol a céltól kb 1 km-re 3 sebességi fokozatban, egy balos kanyarban lecsúsztunk az útról és eltaláltunk két fát. Hogy mennyi időt vesztettünk azt nem tudom, de még így is sikerült kategória második időt jönni a szakaszon, és továbbra is tartottuk az első helyet. Rengeteg sárfelhordás volt ezen a szakaszon, ahol a slick abroncsok nem sokat értek. Az ütközéskor a sárvédő ráhajlotta a jobb hátsó kerékre és folyamatosan dörzsölte, olyan füst volt az autóban hogy szinte alig láttam ki. De mire a mátraszentimrei szakaszra értünk az abroncs nem bírta tovább és eldurrant. Így defekttel kellett elrajtolnunk, ugyanis nem tudtuk feltenni a pótkereket mivel a sárvédő be volt hajolva. Próbáltuk kiütni emelővel, de nem igazán lehetett. Másfél perc hátrányt szedtünk össze ezen a szakaszon, és visszacsúsztunk az 5. helyre. A 20 perces szervizbe sikerült kicserélni az összetört alkatrészeket az autón, így folytathattuk a futamot. A következő Zagyvaróna gyorson feljöttünk a 3. helyre és 52 másodpercre csökkent a hátrányunk. Szuhai szakasz is megnyertük és második helyre ugrottunk. 6. gyors etap Botkáék sajnálatos balesete miatt. A következő szakasz rajtjában eleredt az eső és már nem tudtam feltenni a két intermédia abroncsot előre csak az egyiket így esőben felemás abroncsokkal, teljesíttettük a gyorsot. Ismét Szuha következett és ismét csak probléma. A szakasz felénél kaptunk egy lassú defektet, ami 1 km után felnis lett. A következő szakaszon, a céltól 3 km-re leállt az autó és nem tudtam újra indítani, így begurultunk a célba. Mint később kiderült a karburátorba tört el az úszó, és amíg kerestem, hogy mi a probléma, addig telefolyt üzemanyaggal a henger, és nem mozdult a motor. Sebességbe lökdöstük az autót, még végre kinyomta magából az üzemanyagot és el tudtunk indulni. Az úszó problémát úgy oldottuk, meg hogy Gyurma kapcsolgatta az AC pumpát, és töltötte a karburátort benzinnel. Így teljesítettük a Hungaroringre vezető etapot. Gyurma szavaival élve kb 124 376 alkalommal kapcsolta be az AC kapcsolóját. Sikerült tartanunk a 2. helyet és 37 másodperc volt hátrányunk. Úgy gondoltam ez a hátrány ledolgozható, és mi nyerni jöttünk, úgyhogy mindent megpróbálok ennek érdekében.

Sajnos a defektek miatt elfogytak az abroncsok és csak 3 intermédia maradt, így jobb hátra slick abroncs került, ami végül a problémát okozta. Ugyanis a Hungaroring belsőn a slick abroncs felúszott a vízre és mire eszméltünk volna, már a kavicságyba találtuk magunkat. 20 perc kellett mire kiástuk magunkat a kavics fogságából, és teljesíteni tudtuk a szakaszt. Az 5. helyen fejeztük be a futamot, így a megszerzett 3 ponttal megnyertük a 2006 Magyar Köztársaság Rallye Bajnokság A/6-os kategóriáját. Örülünk, hogy sikerült megvédeni a Bajnoki címet, szerettünk volna futamgyőzelemmel búcsúzni a Ladától, de ez nem sikerült. Mecsek Rallyen már nem indulunk, teljes mértékben Fenyvesi Gabi bajnokság 1, és Németh Lacika 3. helyére koncentrál a csapat. Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki az elmúlt 7 évben segített, hogy 55 futamon rajthoz állhattunk, aminek két bajnoki cím, egy ezüst és egy bronz lett a gyümölcse.
Köszönet a szurkolóknak a kitartó szurkolást, és a Közönség Díjakat, amit sikerült 3 alkalommal megkapnunk.

Köszönet Támogatóinknak: SCHROTH RACING, MULTI ALARM, Pirelli, Jet Transport Kft, JANNY Trans, Zár-Vasalás 97 RT, Thüringlift Kft, TAR-GO Tigris Kft, Méda Star Kft, Szálem Kft, Anro-Meda Kft, Gumicentrum Kazincbarcika, SIPŐZ Kft, Wayside Kft, Cont-Media Kft, Németh Trans, Bodnár Motor.
- Köszönet a szervizeseknek:
- Kovács Róbert (Tüske) Szerviz
- Oláh József (Józsika) Szerviz
- Reha István (Macsó) Szerviz
- Takács András (Bandi) Szerviz
- Talián Sándor (Csikasz) Szerviz
- Besszer Olivér (Oli) Szerviz
- Bodnár Attila (Bodri) Motor
- Bialkó Barna (Penge) Differenciálmű
- Juhász Gábor (IQ) Villamosság
- Nagy István (Higany) Váltó
- Koós Gyula (Regi) Web
- Szaniszló Attila (Szellő)

 

Forrás:BalazsÖcsi.hu


 

 

Design: ByPete.  2006.©
Ajánlott felbontás: 1024x768. Böngésző: IE.6